Tabbladen

maandag 2 mei 2011

Welkom om mijn beauty blog!

Even een kort gedag voor mijn beauty blog!

Vanaf nu ga ik schrijven over de dingen die mij interesseren. Dit is dus voornamelijk Beauty. Want daar ben ik nu eenmaal gek op! Het is mijn passie en mijn hobby, het is wat ik het liefste doe. Daarnaast schrijf ik ook veel en graag. Natuurlijk is dit, een beauty blog, de perfecte combinatie voor beide!

En dan een klein beetje informatie over mezelf.. Ik heet Joyce, en ik ben 18 jaar. Ik woon ergens aan de grens met Duitsland. En volg op het moment even geen opleiding, ik werk parttime bij de Kruidvat, wat niet goed is voor mijn portemonnee, daarnaast spendeer ik de rest van mijn tijd op het internet en aan shoppen, love it!

Hopelijk kan ik het vol houden om elke dag een artikel te plaatsen maar soms heb ik gewoon geen tijd! Waarom ik voor Key Beauty koos? Ik heb gewoon iets met sleutels! En natuurlijk iets met beauty, dus de perfecte combinatie. Well.. see you around?

Love, Joyce.

1 opmerking:

  1. Leuk blog joyce ! Ik wist er niet vanaf maar vanaf nu weet je dat je gelezen wordt door mij :) ik kan me door Jou wel laten adviseren, succes en veel plezier met je blog! Xxx jantine

    BeantwoordenVerwijderen