Tabbladen

dinsdag 3 mei 2011

Review: Essence You Rock! Eyeshadow Palette

In de maand mei is de LE You Rock! van Essence in de schappen geplaatst. Bij de meeste filialen van de Kruidvat zijn ze nu al te vinden. Ik heb mijn producten weten te bemachtigen tijdens de 50% kortingsactie. En was er als een van de eerste bij, lucky me!

Photobucket

Aller eerst heb je het palette. Deze heeft de naam 01 Rock Chick's Palette, en heeft vrij neutrale kleuren. En dan bedoel ik niet alleen bruin tinten maar gewoon rustige tinten. Groen en paars, maar dan in pastel vorm. Dit palette vind ik erg lijken op de nieuwe palettes van Urban Decay. Omdat het ook 6 kleuren bevat en een eyeliner, maar deze is gewoon wat meer budgetproof. Wat ik een heel groot voordeel vind aan dit palette is dat het niet met een typisch sponsje komt, maar met een kwastje! En die is ook nog eens heel fijn voor in de binnenste ooghoek, super handig dus. Op de achterkant zit een hele handige beschrijving voor twee looks die je kan maken! Een groene en een grijze, en dan niet heel fel, maar gewoon rustige looks. Very nice I would say!

Photobucket

Hierboven zie je een foto van het palette, een mooi palette zou je zeggen maar is het zijn geld waard? Laten we even naar de swatches kijken.

Photobucket

Zoals je kan zijn is de pigmentatie van de donkere kleuren beter als van de lichtere, deze zijn aangebracht zonder een basis eronder. Dus gewoon op de droge huid. Het lijkt net alsof je de roze niet ziet, maar op het oog zie je ze allemaal heel goed. Mocht je willen dat ik er een EOTD meedoe dan laat het maar achter in de reacties!

Dit palette is zeker geen miskoop dames, de eyeliner die erbij zit ben ik wat minder tevreden over want ik heb het gewoon niet zo met kohl eyeliners, deze geven mij gewoon niet genoeg zwartheid. Maar voor 3,99 EUR is er niks om over te klagen, want de eyeliner 'krijg' je er gewoon bij! je betaald nog minder dan één Euro per oogschaduw, mocht hij er nog zijn in de Kruidvat bij jou in de buurt zou ik hem zeker meenemen. Er zijn er vijf per Kruidvat dus wees er snel bij!

Untill next time, Joyce.

1 opmerking: