Tabbladen

woensdag 4 mei 2011

NOTD: Hello holo!

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension

Vandaag even een Nail Of The Day. Deze nagellak heb ik gekocht toen ik voor het eerst de nieuwe spulletjes van Essence zag. Nu kun je dus van elke lak een holografisch lakje maken, isn't that awesome? Hier draag ik C04 Miracle Heaven uit de Wonderland collectie van Catrice, met daar overheen 2 laagjes van Essence Nail Art Topper in 03 Hello Holo. Ziet er mooi uit toch? Ik ben er zeker tevreden mee en vind het een mooie combinatie!

Hebben jullie al Nail Art Toppers van Essence gescoort? Zo ja, welke is je favoriet?


Until next time, Joyce.

6 opmerkingen:

  1. Ik wil hem ook graag hebben, helaas is hij altijd uitverkocht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw mooi ! Leuke blog heb je. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze heb ik ook, ik heb hem alleen nog nooit op gehad.
    Ik denk dat ik dat binnenkort maar eens een keer ga doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze topcoat heb ik ook! Ik heb hem alleen nog niet uitgeprobeerd omdat ik nog niet de juiste nagellakremover heb om het er weer af te halen. Deze topcoat ruïneert je watjes!

    Ik wil die nagellakremover pot met van die borsteltjes van Essence nog kopen.

    BeantwoordenVerwijderen