Tabbladen

zaterdag 7 mei 2011

Preview: Catrice Papagena Limited Edition

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben is Catrice een van mijn favoriete merken, en ben ik altijd blij als ik zie dat er een nieuwe Limnited edition in de planning staat. Deze Papagena collectie heeft een tropische feel. Een echte zomercollectie dus!

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension

Twee aardse oogschaduw quads met veel verschillende finishes. Met de namen C01 Rumble in the Jungle en C02 Birds of a Feather voor 4,49 EUR. Die paars is Brids of a Feather vind ik helemaal fantastisch!

Photobucket

Drie eyeliner pens in bijzondere kleuren, een witte wauw! Dat heb ik nog nooit eerder gezien, en die wil ik zeker proberen. Met de namen C01 White Eyes, C02 Papa-Greener en C03 Welcome to the Jungle. Voor een zacht prijsje van 2,99 EUR.

Image Source

En dan de nepwimpers, in de vorige collectie kon je ook al een paar vinden. Hier kijk ik meestal niet zo naar uit, ze zijn niet zo bijzonder. Maar deze hebben een vreemde vorm, ben benieuwd hoe dat is als je ze op hebt. De prijs is 3,99 EUR.

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension,Photobucket Uploader Firefox Extension

Yes! Naar een budget blushstick ben ik al eeuwen opzoek, en die peachy kleur vind ik helemaal geweldig! Deze hebben de namen C01 Tigerlily en C02 Bird of Paradise, met een prijs van 3,49 EUR. Wat overigens een goede prijs is!

Image Source

Wauw dit lijken net kleine kiezelsteentjes, wat vet! Deze wil ik zeker weten, gewoon alleen al voor de heb! Ze hebben ook nog een grappige naam: Gold nuggets! En de prijs is 3,99 EUR.

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension,Photobucket Uploader Firefox Extension

Jelly lipsticks, die zijn vast heel sheer maar ik ben benieuwd! In de kleuren C01 Tigerlily en C02 Bird of Paradise. Met de prijs 3,99 EUR.

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension

En natuurlijk weer nieuwe nagellakjes. Wat zijn het mooie kleuren! Die paarse wil ik zeker weten hebben. Lijkt op de kleur van die oogschaduw. Ze hebben ook leuke namen, C01 Enter the Undergrowth, C02 Welcome to the Jungle, C03 Amazonian Gold en C04 Bird of Paradise. De nagellakjes kosten zoals altijd 2,49 EUR.

Wauw, indrukwekkende collectie! Ik ga zeker wat dingetjes aanschaffen. Wat me wel opvalt is dat Catrice vaak dezelfde namen gebruikt voor verschillende producten. Dat vind ik jammer, maar het is gelukkig niet verwarrend! Hij ligt in de winkels vanaf Juni! Dus na Enter Wonderland.

Gaan jullie nog iets halen van deze fan-tas-tische collectie?

Love, Joyce.

1 opmerking:

  1. vandaag was ik bij de trekpleister, en daar hadden ze de LE van die vlinders zegmaar, weet de naam zo even niet.
    wanneer begint deze LE? x

    BeantwoordenVerwijderen