Tabbladen

zaterdag 28 mei 2011

EOTD: Black star

Photobucket

Vandaag weer eens even een Eye Of The Day (EOTD) voor jullie! Deze keer een meer dramatische cut crease. Dat is een niet uitgeblende ooglook, dus je ziet het verschil van de oogschaduw en je huid heel goed! Deze look droeg ik naar een feestje en ook naar mijn werk! Jullie zullen misschien denken, is dat niet heftig voor je werk?! Nou ik heb heel vaak smokey eyes naar mijn werk en ze vinden het niet erg gelukkig.

Producten gebruikt:
UDPP in original
Maybelline Eyestudio Gelliner Extra black, als basis op mijn ooglid.
MAC Carbon over de gelliner heen om het te setten.

Catrice 100 Welcome to Miami Peach, als highlighter.
Bourjois Clubbing Contour Waterproof Eyeliner in Black Party, op de waterlijn onder en boven.
Catrice Mirror mirror in de binnenste ooghoek en op de stipjes.
Essence glitter liner in Silver als eyeliner.
Catrice Lashes to Kill Ultra Black Mascara, maar een laagje.

En wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel bijzonder!

Until next time, Joyce.

4 opmerkingen: