Tabbladen

zaterdag 28 mei 2011

Review: Sally Handson Diamond Shine

Photobucket

Een tijdje terug was er het nagelfestival bij de Kruidvat en ik had een nieuwe top- en basecoat nodig. Perfect moment om die te zoeken, voor een lagere prijs dan normaal! Ik besloot de Sally Handson Diamond Shine Base & Top Coat mee te nemen. Omdat het 2 in 1 was, leek het me handig. Niet het gedoe met 2 verschillende potjes!

Photobucket

Deze heb ik vroeger ook al eens gehad, op aanraden van ene vriendin van mijn moeder. Toen moest ik al mijn gespaarde centjes eraan uit geven, wel tien hele euro's! Maar is het zijn geld ook waard? Of is het een miskoop?

Nou laat ik je allereerst vertellen dat je deze NIET, ik herhaal, NIET moet gebruiken als basecoast, hij beschermt namelijk niet tegen verkleuringen! Bij de eerste keer dat ik hem als basecoat gebruikte had ik een oranje kleur op, en raad eens welke kleur mijn nagels waren toen ik het eraf haalde, juist! Oranje! Ik baal echt enorm, want zoiets heb ik nog nooit gehad.

Het werkt dus niet als basecoat, maar wel als topcoat! Een ge-wel-dige glans laat hij achter, en het ziet er heel verzorgt uit. Ook blijft mijn nagellak er beter door zitten, want mijn nagellak chipt altijd al na een dag, maar bij deze is dat niet het geval!

Over de diamond strength in deze lak, weet ik niet zoveel. Mijn nagels zijn best slap van zichzelf en ik moet zeggen dat ze na verloop van tijd wel sterker zijn geworden door het gebruik van deze lak alleen, maar als topcoat merk ik er niks van. Beetje jammer want ik had echt verwacht dat mijn nagels er sterker van zouden worden!

Dus ben je opzoek naar een hoogglans topcoat dan is deze iets voor jou, ook als je slappe nagels hebt, en opzoek bent naar een goede doorzichtige lak die versterking bied zou ik voor deze gaan! Maar voor een basecoat zou ik hem niet gebruiken, tenzij je het niet uitmaakt dat je nagels verkleuren natuurlijk!

Vinden jullie het zijn geld waard, of laten jullie hem links liggen?

Sally Handson Diamond Shine is te koop bij verschillende drogisterijen voor de prijs van 11,99 EUR.

Love, Joyce.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten