Tabbladen

vrijdag 13 mei 2011

Review: Catrice Enter Wonderland Nailpolish

Photobucket

Catrice is een van mijn favoriete merken, en een limited editions zijn altijd helemaal geweldig. Deze zagen jullie al voorbij komen in een NOTD, een mooie donker blauw met een licht blauwe glans erin, geweldig vind ik hem! Echt een verrassend mooi kleurtje. Zeker een musthave als je het mij vraagt!

Photobucket

Een typisch lavendel kleurig lakje, met de toepasselijke naam Lavenderlicious. Het is echt een geweldige kleur, en een mooie voor in de lente zeker! Deze kleur had ik nog niet in mijn collectie, maar ik vind het een geweldige kleur.

Photobucket

Als laatste kocht ik een tippainter in de kleur Wizard Gold, een mooie tippainter met een goude glans erin. Dit staat geweldig in combinatie met een warm lakje, dus bijvoorbeeld rood of roze.

Photobucket

Zoals je ziet gaat de tippainter niet met elke kleur nagellak. Ik vind het alleen mooi gepaard met een cream nagellak. Bij een nagellak met een glinstering erin vind ik het minder mooi, zoals bij Mircale heaven. Beide lakjes, en de tippainter dekken in 2 laagjes, dit is meestal zo met de Catrice lakken.

Ze zijn het zeker waard, en mochten ze er nog zijn in het schap, zou ik er zeker een van aanschaffen. Forbidden Apple is ook een aanrader maar die was bij mij helaas al op. Ik ben altijd helemaal fan van de verpakkingen van de Catrice LE's want ze blijven altijd zo simpel, maar toch orgineel! Neem zeker een kijkje in de Kruidvat voor deze collectie, mooi is het zeker!

Mochten jullie mijn nagellak collectie willen zien. Helemaal of van een specifiek merk, laat het even weten in de comments.

Catrice Enter Wonderland, is voor een gelimiteerde periode verkrijgbaar bij de Kruidvat. De nagellakjes C20 Lavenderlicious en C40 Miracle Heaven kosten 2,49 EUR en de Tippainter in C10 Wizard Gold heeft ook een prijs van 2,49 EUR.
De Nagelwielen heb ik via eBay, moet je gewoon even zoeken op Nailwheel.

Untill Next Time, Joyce.

2 opmerkingen:

  1. Leuke kleurtjes nagellak heb je gescoord! En die tippainter is ook mooi, vooral met creme of beige kleuren (of nude nog beter!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleuren,heb gisteren ook die tippainter gehaald,ben benieuwd ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen