Tabbladen

vrijdag 6 mei 2011

Review: Essence You Rock! Lipstain

Photobucket
01 Let me in rose en 02 Your pink is on fire


Alweer een product uit de Essence You Rock! LE. Het is gewoon een leuke collectie! Deze keer gaan we het hebben over de lipstains. Oftewel echt lippenstiften, een lippenkleur in een stift vorm. Ik kocht deze omdat ik erg tevreden ben met mijn NYC lipstain. Dit is een rode kleur, en ik draag hem vaak. Maar ik dacht laten we eens roze proberen. En hey, wie kan die laten liggen voor deze prijs?

Photobucket

Zoals je kan zien is er een donker roze met paarse tint en een baby roze, althans zo lijkt het. Ik dacht dat de licht roze kleur ook echt licht zou zijn. Maar dat was niet het geval. Het is eerder een knallende roze, wat op zich ook niet verkeerd is.

Photobucket
01 Let me in rose en 02 Your pink is on fire

Zoals je kan zien op de (ietwat rommelige swatches) zijn ze best te vergelijken alleen heeft de kleur 02 Your pink is on fire, iets meer een paarse tint erin zitten. En ik moet zeggen dat ze heel gepigmenteerd zijn! Je moet wel uitkijken dat je deze niet aanbrengt als er al product op je lippen zit want dan werken de stiften niet meer goed. Ik denk dat dat te maken heeft dat de punt van de stift dan 'verstopt' raakt.

Voor de prijs zou ik ze zeker meenemen, echt een aanrader wat mij betreft! Ze zijn net zo goed als alle andere lipstains die ik geprobeerd heb, alleen dan veel goedkoper! Dus liggen ze nog in de schappen, wat bij mijn Kruidvat niet het geval was de laatste keer dat ik er langsliep, ze waren snel uitverkocht! Neem ze dan mee, want ze zijn het dubbel en dwars waard!

Verkrijgbaar in de kleuren 01 Let me in rose en 02 Your pink is on fire. Te koop bij de Kruidvat voor een gelimiteerde periode met de prijs 1,99 EUR.

Untill next time, Joyce.

3 opmerkingen:

  1. ik heb ze ook allebei! vind die paarse iets minder :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee (:

    Bij deze de reactie op je vraag.
    Om lid te worden van het Sigma Affiliate Program heb je geen creditcard nodig, wel een Paypal account, mocht je geld willen verdienen met je account. Een paypal account is echter niet zo ingewikkeld als het lijkt, als je de handleiding goed leest. Verder moet je denk ik geen lid worden om hier geld mee te verdienen, maar meer voor de leuk, tenzij je een site hebt die miljoenen bezoekers trekt. (: Ik hoop je vraag voldoende beantwoord te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen