Tabbladen

donderdag 26 mei 2011

Review: Beyoncé Heat Rush

Photobucket

Een tijdje geleden kwam Beyoncé uit met een nieuw parfum, Heat. Een veel te zwaar parfum voor mij, dus ik liet hem links liggen. Maar toen ik afgelopen dinsdag bij de Kruidvat was zag ik een nieuwe varriant staan, Heat Rush. Een lichtere variant van de originele. Toen ik hem rook leek hij me echt heel lekker, en ik wou voor de grote fles gaan. Maar dat deed ik niet want ik weet dat ik heel vaak van parfum wil wisselen, en anders zou hij er maar bij staan.

In het begin ruikt hij heel fruitig, passievrucht, Braziliaanse kers en bloedsinaasappel. Heel fris en fruitig dus! Daarna ruik je een mix van bloemige geuren, Gele tijger orchidee, mango bloesem en oranje hibiscus. Ik ben niet zo van de bloemige geuren, gelukkig merk je deze niet zo omdat het geuren zijn die tussen andere geuren in zit. Hij trekt vrij snel weg! Rio sunset musk, honing amber en teakhout zijn de basisgeuren, een vrij zware basis dus. Maar door de fruitigheid in het begin ruikt hij nog steeds fris!

Dus als je van een musky parfum houd, zou ik deze zeker aanraden! Koop hem niet gelijk, vraag eerst een tester in een parfumerie of spray hem op en ruik hem gedurende de dag, omdat de geur veranderd is het wel handig dat je de basis lekker vind ruiken!

Beyoncé Heat Rush is te koop in verschillende parfumerieën, eau de toilette 15 ml 16,00 EUR, 30 ml 26,00 EUR, 50 ml 36,00 EUR, shower gel 200 ml 12,50 EUR en de body lotion 200 ml 12,50 EUR. Niet alles is overal verkrijgbaar, dus soms moet je even zoeken voor een bodylotion en shower gel!

Deze parfum ga ik zeker vaak dragen aankomende zomer, maar ik denk niet dat ik hem nog een keer koop! Oh en hey, feel the rush!

Wat vinden jullie ervan? Ga je hem kopen, of laat je hem links liggen?

Edit: Ik heb geen foto's want mijne is gevallen op de tegel vloer! Scheelt dat de badkamer nu wel lekker ruikt haha.

Untill next time, Joyce.

1 opmerking:

  1. Hij lijkt me echt heel lekker! Maar wat zonde dat je 'm liet vallen, issie kapot nu? o.o

    BeantwoordenVerwijderen