Tabbladen

donderdag 19 mei 2011

Review: Essence My Skin Caring Cleansing Wipes

Photobucket

Twee dagen geleden kon je op mijn site een review lezen van de Essence dagcrèmes. Hier was ik erg tevreden over en in het bijzonder over de roze met oranje verpakte crème! Ik zag dat ze daar ook reinigings doekjes van verkocht voor nog minder dan twee euro! Ik besloot ze mee te nemen, maar wat vind ik er nou echt van?

Photobucket

Het zijn redelijk grote doekjes, groter dan de meeste soorten. En ze zijn alcohol vrij en moeten dus niet prikken op je gezicht! Maar toen ik deze gebruikte om mijn oogmakeup eraf te halen, schrok ik me dood. Het deed bijna pijn! Ze prikte zo erg dat ik mijn gezicht gelijk heb gewassen met water. Wat raar want er zit geen alcohol in! Ik heb dit al vaker gehad met doekjes, voor die van de kruivat eigenmerk. Ik weet niet precies wat het is dat zo prikt maar deze doen het ook!

Ik vind het zo jammer dat ze prikken bij mij, maar ik wil ze ook niet weg gooien dus gebruik ik ze om swatches van mijn arm te halen! Ze ruiken namelijk wel heel lekker. Nu is mijn huid dan ook best wel gevoelig, en ook droog. Misschien dat het daaraan ligt.. Ik vind het in ieder geval heel jammer en wou dat ze werkte bij mij, want de rest van de doekjes zijn allemaal zo duur, rond de 5 euro ongeveer. En dat vind ik persoonlijk best veel voor iets dat je toch in de prullebak gooit, na 1x gebruiken.

Reinigingsdoekjes die wél werken bij mij, zijn die van europrofit. Daar krijg je er 40 voor 1,99 EUR. Ook niet duur natuurlijk, ik ben dan ook blij dat ik die varriant heb gevonden! Er schijnen nog andere doekjes van Essence te zijn, in een blauw/groene verpakking. Die wil ik zeker nog proberen en kijken of die niet prikken! Als ik ze heb gevonden zal ik ze zeker reviewen!

Laat even in de comments achter wat jou ervaringen met deze doekjes zijn.

Essence My Skin Caring Cleansing Wipes zijn te koop bij alle Kruidvat filialen voor de prijs van 1,79 EUR.

Untill next time, Joyce.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb dat ook gekocht! Ik vind ze redelijk goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb dat ook met bijna alle doekjes, verschirkkelijk dit komt omdat ik een gevoelige en droge huid heb net als jij. ik heb vorige keer bij de etos doekjes van garnier gekocht een roze zakje voor de gevoelige huid en deze zijn echt fantastisch voor mijn huid, prikken niet en reiningen echt heel goed. vind persoonlijk ook duur en gebruik dus liever gewoon reiningsmilk, maar voor op vakantie is de doekje svan garnier voor de gevoelige huid dus een aanrader, ben erg benieuwd hoe de andere doekjes van essence zullen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, ik heb heel snel bij dit soor doekjes dat mijn huid geïrriteerd raakt. Heb nu al heel veel verschillende merken geprobeerd en tot nu toe vind ik die van de Trekpleister (eigen merk) het fijnst. Misschien dat ik deze ook ga proberen. :)

    BeantwoordenVerwijderen