Tabbladen

maandag 16 mei 2011

Review: Catrice Defining Duo Blush

Photobucket

Catrice heeft sinds een tijdje een nieuw assortiment, waar alles is vernieuwd of vervangen. Dus ook de blushes, De Mineral blushes zijn vervangen door de Defining Duo Blushes. Met een mooie transparante verpakking, zodat je de kleur goed kan zien!

Photobucket

Ik heb deze meegenomen in de kleuren 020 Peach Sorbet en 040 Chocolate Cream. Ze bevatten geen olie, dus dat is altijd een plus! Er staat ook op dat de donkere kleuren goed is om te shapen, maar ik denk niet dat ik met een roze kleur mijn gezicht ga contouren. Beetje raar lijkt me.

Photobucket

Aller eerst 020 Peach Sorbet. Een peachy kleur zoals de naam al zegt, een van mijn favoriete kleuren! Ik ben meestal meer van de peach dan van de roze kleuren, ze staan me gewoon beter! De lichte kleur is perfect als highlighter en de donkere kleur is gewoon een mooi blush! In bijde zit kleine glitter/glim.

Photobucket

De tweede kleur die ik meenam heeft de naam 040 Chocolate Cream. Met deze kleur zou je wel kunnen shapen. Maar ik ben dan ook weer niet zo een fan van contouren met een glimmende kleur. Ik moet zeggen dat deze twee kleuren niet veel van elkaar verschillen jammer genoeg..

Photobucket

Hier nog even de swatches, zoals je kan zien zijn de kleuren van Chocolate Cream bijna het zelfde, ook als je ze gemixt aanbrengt, want ik jammer vind want ik zou een licht bruine kleur erg mooi vinden. Ook kan je zien dat de lichte kleur van Peach Sorbet een mooie highlight kleur is. Mijn favoriet is definitly Peach Sorbet, omdat er een mooie gouden glans in zit.

Ga jij nog een blush aanschaffen van deze collectie?

Catrice Defining Duo Blush in de kleuren 020 Peach Sorbet en 040 Chocolate Cream zijn te verkrijgen bij de Kruidvat voor 3,49 EUR.

Untill next time, Joyce.

1 opmerking: