Tabbladen

zondag 15 mei 2011

Review: Lancôme Teint Miracle

Photobucket

Lancôme is een van de merken waar ik altijd benieuwd naar was. Mede door Michelle Phan, zei gebruikte altijd producten hiervan en ik vond het er altijd geweldig uitzien! Een tijdje terug was er 20% korting op alle make-up bij de DA, dus ik vond dat dit het moment was op hem te proberen! Ik vroeg nara de lichtste kleur en deze leek perfect te zijn voor mij! Ik nam hem mee in de kleur 010 Beige Porcelaine.

Photobucket

Zoals je kan zien op de foto zit er SPF 15 in. Niet genoeg voor in de zomer, maar wel mooi meegenomen! Als je kijk boven Teint Miracle zie een lichte streep, dit zijn de lichtrefecterende deeltjes in de foundation en geven je een dewy look.

Photobucket

Eenmaal thuis, en super excited kwam ik tot de concludering dat deze foundation te donker voor mij was. Je ziet op de bovenstaande foto ook echt het verschil tussen mijn huid en de kleur foundation, jammer! De verkoopmedewerkster had mij niet eens de lichtste kleur meegegeven! Ik had gebeld naar de DA en vroeg daar of ik deze kon ruilen, maar het antwoord was nee. Eenmaal gebruikt en uit de seal mag hij niet meer terug! Ik vind dit echt jammer want het is niet mijn schuld, de lichtste kleur was er gewoon niet meer en de verkoopster heeft naar mij toe lopen verkondigen dat dit de lichtste kleur was! Beetje raar vinden jullie ook niet? Ik ga dus nooit meer iets kopen op aanraden van haar advies, slechte service!

Photobucket

Hij heeft dus bij mij een tijdje in de la gelegen, en ik keek er niet meer naar om. Maar nu het zulk mooi weer is, en ik weer bruiner ben geworden is het toch een goede kleur voor mij! Want op de bovenstaande foto heb ik hem uitgeblend met mijn beautyblender. En het ziet er gewoon natuurlijk uit! Deze foundation kan ik dus alleen deze zomer gebruiken.

Zoals je kon zien op de foto heeft Teint Miracle een erg vloeibare textuur, en loopt hij zo van je arm af. Dit maakt het gemakkelijk om hem te blenden, en je hebt minder product nodig. Deze foundation zou ik niet aanraden als je een vette huid hebt, vanwege de lichtreflecterende deeltjes lijkt je huid nog meer te glimmen als dat hij normaal al doet. Heb je een droge huid of een combinatie van beide, net zoals ik, en hou je wel van een dewy finish dan is deze foundation gezicht voor jou!

Lancôme Teint Miracle is de koop bij alle parfumeriën waar een Lancôme verkocht word, denk aan ICI XL Paris, Douglas etc. Voor een de prijs van 38,99 EUR.

Untill next time, Joyce.

1 opmerking:

  1. Wow wat een nasty streek! Ik zou echt kwaad zijn geweest, vooral voor die prijs?! Ik vind 'm echt duur! Gelukkig dat je 'm nog kan gebruiken enigzins, maar het blijft balen lijkt me :/

    BeantwoordenVerwijderen