Tabbladen

vrijdag 20 mei 2011

Shoplog: Nagellak!

Er is al een tijdje een actie bij de Kruidvat, waar ik heel erg blij van word. Namelijk 1+1 gratis, op alle nagellak en bij behoorde nagelartikelen! Ik spaar de Catrice lakjes en vond het tijd om mijn collectie nog net wat uit te breiden, ik had gehoopt dat er nog heel veel kleuren waren omdat ik gelijk om dinsdag ging, maar helaas het halve schap was al leeg.. Jammer wat ik wou er veel halen! Zoals alle nieuwe pastelkleurtjes..

Photobucket

Op deze foto kan je zien welke drie lakjes ik gekocht heb, nu zul je zeker denken drie? Het was toch 1+1? Ja dat was zeker zo, maar er was niet nog een kleur die ik nog niet had dus kocht ik er nagellakremover zonder aceton bij! Ik was voor deze vier goodies zo'n 4 Euro kwijt, koopje toch? Ik was erg blij met deze lakjes en ik weet dat omdat deze actie nog tot eind deze week is ik er nog wel meer van zal kopen. Niet goed voor mijn portomonee maar wel voor mij!

De namen van de lakjes die ik deze keer kocht zijn, 420 Dirty Berry, 470 Snow Motion! en 010 Dance like a Prima Ballerina. Dirty berry is echt een hele interessante kleur, op het eerste gezicht leek hij me niet zo bijzonder maar als je er goed naar kijkt zit er een soort holografische groen zilver achtige fijne glitter in, best wel bijzonder dus! Snow motion is gewoon wit. Niks meer en niks minder, hij dekt zelfs goed in één laagje! Ik doe er altijd twee, maar dat vind ik echt geweldig! Dance Like A Prima Ballerina is een baby roze kleur met een hele fijne witte/zilveren glitter erin, heel mooi voor bij een frenchmanicure!

Ik ben zeker blij met mijn aankoopjes ook al zijn het er niet zoveel, ik ga vast nog een keer terug! Misschien dan niet voor Catrice maar wel voor andere merken, want het geld immers op alles!

Wat hebben jullie gescoort tijdens deze actie? Tell me in the comments.

Love, Joyce.

2 opmerkingen: