Tabbladen

zondag 22 mei 2011

Overview: W.I.C. by Herôme nagellak

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension

Herôme was altijd een merk dat ik niet kon betalen, want de verzorgingslakjes waren altijd rond de vijftien euro! Maar nu ik wat ouder ben, en meer verdien kan ik ze me wel veroorloven. Herôme kwam met een W.I.C. collectie, een nagellakcollectie geïnspireerd door de wereld! Elke lak heeft dan ook de naam van een stad ergens in de wereld.

Bij mij in de buurt word deze hele collectie verkocht bij de DA drogist! 7,50 EUR per stuk en 12,50 EUR voor 2! Dus besloot ik er twee te kopen. Maar nadat ik ze gekocht had en uitprobeert was ik verliefd. Deze lakjes lakken zo ongelofelijk fijn! Niet te dik niet de dun en een snelle droogtijd. Toen liep ik nog een keer binnen bij de DA en zag ik dat ze deze lakjes ook in setjes verkocht, met een lipgloss in bijpassende kleur erbij. Ik ben helemaal gek van rode lippen dus kocht ik een rode kleur. Dit setje was maar 7,50 EUR voor de lipgloss en een nagellak! Toen had ik er dus al drie.

Maar toen ik laatst aan het werk was bij de Kruidvat kwamen er steeds meer mensen naar mij toe voor gratis W.I.C. by Herôme lakje, met een bon uit de Margriet! Deze lakjes hadden wij helemaal niet, dus ik was verbaasd dat ze die alleen hier konden inleveren. Totdat we ze een paar dagen laten ook binnenkregen, 2 doosjes met 12 verschillende kleuren. Voor dezelfde prijs als bij de DA. Ik besloot ze niet te kopen omdat ik ze altijd nog wel kon kopen bij de DA, dus liet ik ze links liggen.

Maar nu met die actie 1+1 gratis op alle nagellak en stapelkorting vor Herôme, betaalde je maar 5 Euro voor twee lakjes! Dat is echt niks, en dan zijn ze net zo duur als die van Catrice normaal zijn! Ik was geshockeerd en besloot toch maar om 4 lakjes te kopen, en dat zijn de volgende.

Photobucket

Met de namen van links naar rechts, 108 Canberra, 151 Marrakech, 76 Rome en 72 Johannesburg. Ik vind het leuk dat de kleuren echte namen hebben maar ook nummer, zodat ik het makkelijk op mijn nailwheel kan schrijven! Nu heb ik ze geswatched op een swatchwheel met de rest van mijn W.I.C. by Herôme lakjes.

Photobucket

Dit zijn dus al mijn W.I.C. by Herôme lakjes op een rij. Ik vraag me af waarom ze allemaal verschillende doppen hebben, want ze zijn niet uit een LE volgens mij! De namen van de lakjes zijn, 108 Canberra, 151 Marrakech, 76 Rome, 72 Johannesburg, 11 mykonos, 95 London en 93 Amsterdam! Amsterdam zat in het setje bij de lipgloss in en is echt een geweldige rode kleur. Hieronder zie je swatches op een nailwheel.

Photobucket

Mijn favoriete kleur is de paarse aan het begin met de naam Canberra deze heb ik nu ook op met een glitter eroverheen, hier komt zeker nog een NOTD mee (of is al geweest)! Alle lakjes lakken heel erg fijn en hebben een mooi consistentie, ik weet zeker dat iedereen hier nagels mee kan lakken! Ze dekken allemaal in twee laagjes, en ze zijn het geld zeker waard! En al helemaal nu zo zo goedkoop zijn bij de Kruidvat!

Hebben jullie lakjes van de W.I.C. by Herôme collecitie? Zo ja welke? En nog aanraders, lemme know!

Until next time, Joyce.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb geen lakjes van herome, Londen is wel een leuk kleurtje.
    Volgens mij heeft herome pas de flesjes vernieuwd, waardoor sommige flesjes andere doppen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen lakjes van dat merk! Maar ze zien er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die bruine en shiny rode zijn erg mooi! Leuke collectie heb je al!

    BeantwoordenVerwijderen