Tabbladen

maandag 9 mei 2011

Review: Gosh Velvet Touch Primer

Photobucket

Gosh is een merk waar ik vroeger altijd fan van was, voordat ik de echt duurdere merken ging gebruiken. Ik dacht altijd Gosh is helemaal het einde, zo blij was ik altijd als ik wat had gekocht van Gosh met mijn gespaarde centjes! Nu is dat wel anders, de kwaliteit van hun oogschaduws is niks vergleken met MAC of Catrice, het is gewoon zijn geld niet waard.

Toch heb ik al een tijdje een oogje op de Velvet Touch Line Perfector Primer, zo dat is een mond vol! Want ik hoorde er altijd zoveel goeds over bij Livelifegorgeous.nl dat ik hem wel moest proberen! Toen hoorde ik over de 2 voor 10 Euro actie bij de Kruidvat en ik dacht dit is mijn kans! Ik kocht hem, en guess what? Hij is geweldig!

Photobucket
Deze unique primer is een crème. Wat ik heel fijn vind werken want dan kan je zelf de hoeveelheid pakken die je nodig hebt, wat overigens niet veel is. Hiervoor gebruikte ik de Clarins Instant Smooth Perfecting Touch Primer, ook al zo'n mond vol. En die vond ik helemaal geweldig, maar daar moest ik welgeteld 30 Euro voor neerleggen. Ik kon het niet over mijn hart halen om er nog een keer zoveel voor op de toonbank te leggen dus ik was sowieso al opzoek naar een budget alterlatief.

Toen ik deze kocht had ik niet verwacht tijd hij zó fijn was. Ik vind hem zelfs nog fijner als die van Clarins! Een betere dupe zou je kunnen zeggen. Die van Clarins was wat dikker en moeilijk uitsmeerbaar. Terwijl deze veel minder dik is en over mijn huid glijd. Er zit zelfs meer in deze van Gosh dan in die van Clarins. Geweldig toch? Los is hij nog aardig duur, zo'n 17 euro. Maar in de actie valt het nog wel mee.

Deze primer is geweldig voor alle huid types, zelfs voor de oudere huid. Hier is hij eigenlijk voor gemaakt, maar dat maakt niet uit! Hij matteert heel mooi en geeft een gladde basis voor mijn foundation en concealer. En het blijft er ook nog eens beter door zitten! Hij is wit in het potje maar transparant op je huid.

Dus mocht je opzoek zijn naar een goede primer voor alle huidtypes, dan raad ik je deze sterk aan! Ik ben er helemaal tot over mijn oren verliefd op, bij wijze van spreken dan hè!

Velvet Touch Primer is te koop bij de Kruidvat voor 16,99 EUR.

Untill next time, Joyce.

1 opmerking:

  1. Wow! 17 euro?! Dat ben ik niet gewend van GOSH.. :/ maar beter dat 'ie zo goed is, en nog altijd goedkoper dan die van Clarins :P

    BeantwoordenVerwijderen