Tabbladen

maandag 23 mei 2011

Review: Anastasia Brow

Photobucket

Ik zag laatst een filmpje van Tiffany waarin zij producten gebruikte van Anastasia om haar wenkbrauwen mee in te vullen, ik gebruikte altijd het setje van Catrice omdat er niks anders te krijgen was bij mij in de buurt. Todat ik afgelopen vrijdag binnenliep bij de DA Parfumerie bij ons in het centrum. Ik zag daar Anastasia en ik kon wel gillen! Eindelijk mijn langgewenste wenkbrauwpoeder binnen handbereik!

Photobucket

Ook had ik van Dulce Candy gehoord in haar face routine van dit potlood. Ze gebruik het om wenkbrauwen te shapen, erg handig! Ik kocht hem in een duo omdat ik soms ook een shimmerende highlighter wil hebben op mijn wenkbrauwbot. De Shimmerde kleur lijkt heel donker maar dat valt heel erg mee! Gelukkig.

Photobucket

Zoals je kan zien zijn ze goed gepigmeteerd en heel erg creamy! Je kunt ze gemakkelijk blenden en je krijgt er een hele scherpe arch van! Ik zou de shimmery kleur ook nog kunnen gebruiken over mijn ooglid als basis want dat kan ook nog, ze doen me een beetje denken aan NYX Djumbo Eyepencils maar dan wat droger. De shimmery kleur heeft de naam Lace en de matte de naam Shell. Dit potlood heeft een gele ondertoon wat beter past bij mijn huidskleur, er is er ook nog een met een roze ondertoon.

Photobucket

Hier zie je een foto van het wekbrauwpoeder in Ash Blonde. Hele lichte kleuren zoals je ziet en eigenlijk bedoelt voor blonde mensen. Maar ik wil mijn wenkbrauwen niet zo donker dus koop ik altijd een lichte poeder zo dat ze niet zo hard lijken. Ook zie je er naast ter vergelijking die van catrice, ik gebruikte altijd de lichtste kleur maar had het gevoel dat die nog wat de donker was dus deed ik het altijd heel lichtjes. Ik ben erg blij met dit poeder en weet zeker dat ik het veel ga gebruiken!

Photobucket

Ik breng het wenkbrauwpoeder niet aan met een schuinafgesneden kwastje want die zijn meestal veelste dun en brengen te weinig kleur aan. Ik gebruik hiervoor de Sigma E20 Short Shader, deze heeft veel dicht op elkaar gepakte haren zodat ik veel kleur krijg!

Photobucket

Hier zie je een swatch van het poeder gemaakt met de bovenstaande kwast, best gepigmenteerd toch? Ik ben er in ieder geval heel blij mee!

Wat gebruiken jullie voor jullie wenkbrauwen? Vertel het me in de comments!

Anastasia Brow producten worden verkocht op de daarvoor aangegeven verkoop punten. Brow Duality in Shell/Lace heeft een prijs van 23 EUR en Het wenkbrauwpoeder in Ash Blonde 24 EUR. De Catrice Eyebrow Stylist is te koop bij de kruidvat voor een prijs van 3,99 EUR. De vertoonde kwast is te koop bij Sigma Beauty voor 9$!

Until next time, Joyce.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten