Tabbladen

donderdag 12 mei 2011

Review: Catrice Liquid Liner

Photobucket

Catrice heeft al sinds een tijdje een nieuw assortiment, ik was blij verrast met de kwaliteit van de oogschaduws. En vond het tijd om nog wat dingetjes uit het nieuwe assortiment te proberen. Ik koos deze keer voor de Liquid Liner. Ik kocht dit product in 2 kleuren. Een basic zwarte, non waterproof, met de naam 010 Dating Joe Black. Ook koos ik voor een glimmende gouden kleur met de naam 030 I Am golden Sandy. De namen van Catrice vind ik altijd heel toepasselijk bij de producten, en dat is deze keer ook zeker het geval.

Photobucket

Zwart is toch wel een van de meeste gebruikte kleuren als het op eyeliner aankomt. Vroeger vond ik werken met liquid liner echt heel lastig, zo'n kwastje met van die haartjes die alle kanten op gingen was niks voor mij. Maar deze nieuwe liners hebben een vilten punt. Deze is stevig en bevat veel product waardoor je makkelijk een lijn kan trekken in één beweging zonder steeds terug te moeten dippen.

Photobucket

Zoals je kan zien op de swatches heb ik hem dik aan gebracht en dun. Toen ik hem dun aanbracht was hij vrijwel gelijk droog en ook heel zwart. De dikkere variant lijkt zwarter, maar dat komt omdat hij nog nat is. Hoe vaak je hem ook opnieuw aanbrengt hij blijft even zwart alleen droogt hij wat langzamer op. Dating Joe Black is een musthave voor iedereen die het lastig vind om met een allenkantenopgaant kwastje te werken.

Photobucket

Net zoals bij de zwarte eyeliner van net heeft I Am Golden Sandy een vilten punt. Wat het gemakkelijk maakt om een precieze lijn aan te brengen.

Photobucket

Zoals je kan zien kan je deze liner dun en bijna transparant aan brengen, of juist lekker dik en opvallend. Een favoriete manier van mij om deze kleur liner te gebruiken, is in de binnenste ooghoek. Ik breng een beetje liner aan en terwijl het nog steeds nat ik blend ik het uit met mijn vinger, zo heb je de hele dag door een mooie lichte binnenste ooghoek!

Voor mij zijn deze liners echte musthaves, en ga ik ook snel de andere kleuren kopen! De waterproof variant is zeker handig voor in de zomer! Ik heb gehoord dat die net zo goed is als de MAC Super Slick liquid eyeliner, dus hey waarom niet? Voor dat kleine prijsje kan ik ze niet laten liggen hoor!

Gaan jullie deze liners kopen, of laat je ze aan je voorbij gaan?

010 Dating Joe Black is te koop bij de Kruidvat voor 3,49 EUR.
030 I Am Golden Sandy is ook te koop bij de Kruidvat voor 3,79 EUR.

Untill next time, Joyce.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er wel goed uit. Van mijn vorige catrice eyeliner kreeg ik uitslag, dus ik weet niet of 't heel slim is om deze te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen