Tabbladen

zaterdag 14 mei 2011

EOTD: Heidi Pink

Photobucket

Dit was een ooglook die ik al eens eerder heb gedragen, alleen heb ik hem nu nagemaakt met andere producten! Ik vind het een mooi resultaat. En ja de foto is ietwat bewerkt, maar dat maakt het alleen maar mooier. Als je de onbewerkte versie wil zien, laat het dan even weten!

Edit: Er waren al wet mensen die de originele versie wouden zien, and here it is! http://tinypic.com/r/20gfjiu/7

Producten gebruikt:
UDPP in original
Catrice 280 Heidi Plum, over mijn hele ooglid, en onder mijn oog.
MAC Beautymarked, midden op mijn ooglid.
Catrice 300 Pink Rock Superstar, in mijn crease om de donkere kleur uit te blenden.
Catrice 100 Welcome to Miami Peach, als highlighter.
Maybelline Eyestudio Gelliner Extra black, als eyeliner op mijn oogllid.
Bourjois Clubbing Contour Waterproof Eyeliner, op de waterlijn onder en boven.
Catrice Lashes to Kill Ultra Black Mascara.

Dus dat valt nog best wel mee! En oja, de gelliner is niet te koop in Nederland, ik kocht hem in NYC voor ongeveer 10$. De Urban Decay Primer Potion (UDPP) komt daar ook vandaan, maar is sinds begin mei wel te krijgen in Nederland!

En wat vinden jullie ervan? Laat een reactie achter in de comments!

Love, Joyce

2 opmerkingen: