Tabbladen

zondag 8 mei 2011

Review: Catrice Enter Wonderland Absolute Eye Color Duo

Photobucket


Ook Catrice brengt maandelijks een niet Limited Edition lijn uit. Deze maand heette die Enter Wonderland, geïnspireerd op Alice in Wonderland. Uit deze collectie nam ik een paar dingen mee, vandaag ga ik het hebben over één van de Ablsolute Eye Color duo's in de kleur C02 Miracle Heaven.

Photobucket

Natuurlijk wordt dit oogschaduw duo ook beschreven door Catrice, zij zeggen: "De Duo Eyeshadows zijn een absolute must-have voor dit seizoen: perfecte kleurencombinaties, waarvan de lichtere kleur een platinaglans heeft en de donkere kleur een satijnglans. De fluweelzachte textuur maakt het gebruik extra plezierig." Dat zijn een boel woorden. Laten we eens kijken naar de swatches.

Photobucket

Een platina glans is in verre niet te bekennen, er zit zeker een glans/glitter in de lichte kleur, maar een platina glans? Nee, voor mij is dit niet te vergelijken met de glans van platina. Maar zoals je kan zien hebben deze oogschaduws een goede pigmentatie voor de prijs. Ik moet zeggen dat de textuur wel heel zacht is en ook gemakkelijk om te blenden. Het is een fijn duo over het algemeen. Alleen de licht blauwe kleur is wat lastig om mee te werken, deze heeft namelijk soms best chunky glitters erin zitten, wat fall out kan veroorzaken. Dus pas hiermee op en tik je kwast altijd af voor je het op je ook aanbrengt. Om nog voorzichtiger te zijn brengen het aan met een deppende manier, en veeg het niet over je ooglid heen.

Je kan hier heel goed een smokey eye mee maken, de donkere kleur op je bewegende ooglid en de lichte kleur om het uit te blenden. Is een keer wat anders dan licht op je ooglid en donker in je crease! Hier komt zeker nog een EOTD mee.

Overall ga ik zeker nog de paarse varriant met de naam C03 Lavenderlisious aanschaffen, want ik ben erg tevreden! Maar ik denk dat deze collectie snel weg is, dus mocht je nog wat willen (net zoals ik) dan zou ik er snel bij zijn! Ik ga er vanmiddag even naar kijken denk ik, hopelijk is er dan nog iets!

Catrice Enter Wonderland is voor een gelimiteerde tijd verkrijgbaar bij de Kruidvat, Aboslute Eye Color Duo in C02 Miracle Heaven voor 3,79 EUR.

Untill next time, Joyce.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten