Tabbladen

donderdag 5 mei 2011

Review: Essence You Rock! Refreshing Spray + Tip!

Photobucket

Rock Chick's Refresher. Dat is de naam van deze
refreshing spray. Op de achterkant van het flesje slaat: "Als het echt te heet wordt tijdens het 'rocken en rollen' dan is deze verfrissende spray precies wat je nodig hebt om af te koelen! Spray het eenvoudigweg op je gezicht en lichaam en jij kunt weer door tot in de kleine uurtjes... " Maar doet hij ook echt wat hij beloofd?

Photobucket

Zoals je ziet op de foto heeft deze spray een geconcentreerde mist. En zal je meerdere sprays nodig hebben voor je gezicht. Dit is op zich geen probleem maar ik vind het dan teveel van het goede omdat mijn gezicht dan veel te nat aanvoelt. Ik moet eerlijk zeggen dat het wel verkoelend werkt, maar het heeft een langere periode nodig om te drogen. Uit mijn ervaringen werkt water net zo goed, en dat is gratis!

Dus als je je wilt opfrissen op een hete dag kun je deze spray gebruiken, omdat er iets wat een geurtje aan zit. Maar over de geur kan ik vrij weinig zeggen, er zit niet echt een specifieke geur aan. De geur is dragelijk voor mij, maar het is niet dat ik de geur zo lekker vind dat ik hem dagelijks wil gebruiken. Het is wel een frisse geur, maar de geur is als de spray is opgedroogd ook gelijk verdwenen.

Ohja! Nog even snel een tip. Mochten ze er nog staan in het schap, en je hebt MAC Brushcleanser maar vind je het irritant dat er geen spuitje op zit? Dat zou ik de spray toch nog maar even kopen, want de spraydop van dit flesje past precies op de fles van de Brushcleanser. Erg Handig, want zo kan je veel langer met je Brushcleanser doen! Natuurlijk moet je het spraypompje wel even omspoelen met wat water, anders mixen de twee vloeistoffen.

Overal thoughts? Niet kopen, want water werkt net zo goed! Tenzij je natuurlijk gebruik wilt maken van mijn tip. Bespaar het geld en koop gewoon een reisflesje en vul deze met water. Hiermee wordt je ook opgefrist.

100ml voor 1,99 EUR te koop bij de Kruidvat voor een gelimiteerde periode.

Untill next time, Joyce.

3 opmerkingen:

  1. ik heb de spray ook, super handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 'm ook gekocht vandaag, ik vind 'm wel lekker zoet ruiken eigenlijk! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem net gekocht voor het flesje zelf.
    Zodra dit op is; vul ik hem gewoon met water.
    Want ik vind het flesje van goede kwaliteit doordat het van redelijk hard plastic is.

    De geur is inderdaad niet echt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen