Tabbladen

zaterdag 21 mei 2011

NOTD: Canberra Disco

Photobucket

Op deze foto heb ik weer eens glitter op.. In mijn
vorige NOTD kon je ookal zien dat ik holografische glitter ophad, deze keer multicolored glitter! Hier draag ik twee laagjes van de W.I.C. by Herôme 108 Canberra met daaroverheen ook 2 laagjes van de Sally Handson Hard as Nails Xtreme wear Nail Color in 180 Disco Ball. Ik vind het een leuke combinatie, het Canberra lakje is van zichzelf al heel mooi en deze heb ik dan ook eerst gedragen zonder de glitter topcoat! (vandaar dat kleine beetje slijtage aan de voorkant van mijn nagels)

Edit: Mochten jullie nog een foto willen zien die gefocused is, klik dan hier!

Ik ben de laatste tijd helemaal van de glitter lakjes, en doe overal glitter overheen! Er komt snel een review van de Sally Handson lakjes online, dan kan je hem zien zonder kleurtje eronder.

Wat vinden jullie ervan? Leave it below!


Love, Joyce.

1 opmerking: