Tabbladen

woensdag 11 mei 2011

Review: Chanel Paradoxal

Photobucket

Chanel nagellak.. O wat heb ik daar veel goeds over gehoord. En het werd tijd voor mij om mijn nagellak collectie uit te breiden met Chanel. Ik koos voor de kleur 509 Paradoxal. Dit is een donkere paarse kleur met roze of paars achtige glitters erin. Hij werd de hemel in geschreven bij meerdere blogs en is dan ook een echte musthave.

Photobucket

Iets wat ik niet wist is dat de vierkant dop eraf kan. Je lakt je nagels dus niet met het vierkant dopje. Maar met de ronde dop die eronder zit. En ik moet zeggen dat dit veel preciezer lakt. Hij lakt heel fijn, en is niet stroperig. Ook dekt hij in twee laagjes, wat je hieronder kan zien op de swatch!

Photobucket

Ik vond het lastig om de roze en/of paarse glans erop te krijgen. Je kan het wel een klein beetje zien, en dit is genomen met een flits, wat ik heel raar vind! Maar het lukte gewoon niet. Hij komt ook veel donkerder op je nagel dan dat hij te zien in het flesje, vind ik niet erg want ik ben wel weg van de donkere kleurtjes!

Paradoxal was mooi geweest afgelopen winter maar ik weet niet of ik hem zou dragen is de zomer, want hij is toch vrij donker. Misschien als accent nagel, dus alleen op de ring vinger. Maar er komt zeker nog een NOTD mee!

Heb jij al lakjes van Chanel? Zo ja, welke?

Chanel 509 Paradoxal is te koop bij alle Chanel counters voor 21,50 EUR.
De nagelwielen heb ik vanaf ebay gekocht, gewoon even zoeken op nailwheel.

Untill next time
, Joyce.

3 opmerkingen: