Tabbladen

dinsdag 10 mei 2011

Shoplog: Dagje Amsterdam!

Photobucket

Afgelopen zondag ben ik in Amsterdam geweest. Ik had er al helemaal zin in, tot ik de weerberichten zag. Het zou super warm worden! Bummer. We kwamen om 12 uur aan, en gingen maar wat eten want we hadden honger. Nadat we gegeten hadden was het al 2 uur! We konden maar tot 4 uur in de stad blijven want half 5 vertrok onze trein weer, dus maar 2 uur shoptijd.. Jammer dat het zo weinig was want ik had nog wel meer willen kopen! Maargoed onto the shoplog..

Photobucket

Als eerste wou ik naar de Tuinen omdat ik wist dat er daar een zat, bij ons in de buurt bevind er zich namelijk geen een! Ik heb vanuit een filmpje van Serena het idee overgenomen om mijn eigen scrub te maken, en ik zag dat ze daar kokosnoot olie en amandel olie voor had gebruikt, deze wou ik ook hebben dus ik haalde ze bij de Tuinen! De Kokosnoot olie was nog in de aanbieding ook! Hij kostte nu nog maar 6,49 EUR, en voor de amandel olie betaalde ik 6,79 EUR. Verder kocht ik nog Essentiële oliën op aanraden van Mascha, voor het stomen van mijn gezicht!

Photobucket

Daarna wou ik nog heel even snel de Breath Of Fresh Ai halen! Had hier heel veel loof van Willemijn en Martine over gehoord, dus ik besloot de kleine versie te kopen! Hier betaalde ik 5,95 EUR voor.

Photobucket

And lastly.. MAC! Eindelijk kon ik weer een keer iets bij MAC kopen, super blij natuurlijk want dat gebeurd niet vaak! Ik had nog maar een half uur dus ik kon niet lang kijken in de Pro Store, jammer! Ik ben natuurlijk wel blij met mijn aankoopjes! Aller eerst Brushcleanser, een need! De mijne was bijna op. Met een prijs van 10 EUR. Daarna een Pro Colour Palette, oftewel een 15 pan oogschaduw palette! Kosten? 14 EUR! Toen wou ik natuurlijk nog een oogschaduw in panform om mijn collectie aan te vullen. Ik koos voor Sketch, een paars bruine kleur met een rode ondertoon en roze glitter! Spectaculair toch? oogschaduw in panform is goedkoper, ik betaalde 11,50 EUR. En Als laatste nog Studio Sculpt Concealer in NW20. Een lang gewilde concealer, hier komt zeker een review van!

Ik ben erg blij met mijn beauty aankoopjes. Of ik nog andere dingen kocht? Bijna niet, geen tijd meer voor! Jammer genoeg, volgende keer beter!

Er komt waarschijnlijk nog een overview van mijn MAC collectie, laat even weten of jullie dat leuk vinden in de comments.

Untill next time, Joyce.

1 opmerking: